توافق 10.9 میلیون پوندی منچسترسیتی با فان پرسی
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ساندی تایمز ، مبلغ این قرارداد 10 میلیون و 900 هزار پوند در سال خواهد شد و گفته می شود ملی پوش هلندی آرسنال با این پیشنهاد موافقت كرده است.

قرارداد این بازیكن 28 ساله كه در طول 37 بازی در فصل حاری 32 گل برای آرسنال به ثمر رسانده در پایان فصل به انتها می رسد و ' روبرتو مانچینی' سرمربی منچسترسیتی همواره بازی او را ستوده است.

مانچینی هفته گذشته گفت: فان پرسی در كنار مسی، رونالدو ، سرخیو(آگرو) و ماریو( بالوتلی) یكی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا است.

'آرسن ونگر' سرمربی آرسنال برای نگهداشتن فان پرسی در این تیم مبارزه می كند و تلاش دارد او را به ماندن در این تیم ترغیب كند.

در صورتی كه فان پرسی از آرسنال به منچسترسیتی برود؛ پنجمین بازیكنی خواهد بود كه این تیم از توپچی های لندن گرفته است. پیش از او ' كولو توره' ، ' امانوئل آدبایور' ، ' گائل كلیچی ' و ' سمیر نصری' از آرسنال به سیتی آمده بودند.

این قرارداد نجومی ساختار پرداخت های آرسنال را كه حداكثر مبلغ پرداختی آن به یك بازیكن هفته ای 100 هزار پوند است به هم خواهد ریخت و پرداخت آن هم فقط از عهده مالك ثروتمند نفتی آن بر می آید.

با این حال ونگر اصرار دارد كه آرسنال هیچ بازیكنی را از دست نخواهد داد. او گفت: رابین لیدر باشگاه ما است و می خواهم روشن كنم كه كار او در این باشگاه تمام نشده است. او تا سال 2013 با ما قرارداد دارد و حتی اگر آن را تمدید هم نكند اورا نگه خواهیم داشت.

1553





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: